Zgłoś Reklamację
Szanowni Państwo,
jeśli chcecie Państwo wyjaśnić którąś z poniższych kwestii, w pierwszej kolejności zachęcamy Państwa do kontaktu z Działami Obsługi Klienta:
- brak wyników badań na stronie internetowej w zakładce Wyniki Online
- pobrane wyniki badań są niekompletne
- dane osobowe prezentowane na wynikach są nie prawidłowe (np.: błąd literowy w nazwisku/imieniu)
- potrzebujecie Państwo pomocy w odczytaniu treści wyników badań laboratoryjnych
- potrzebujecie Państwo pomocy w związku z zakupami w Sklepie Internetowym
Jeśli z jakichkolwiek powodów nie jesteście Państwo zadowoleni z usług ALAB Laboratoria i chcecie wnieść oficjalną reklamację, można to zrobić poprzez formularz na stronie www.alabreklamacje.pl. Zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone w standardowym trybie 14 dni roboczych. Prosimy w treści zgłoszenia podać dokładny powód wraz z kompletem danych potrzebnych do rozpatrzenia reklamacji (imię, nazwisko, pesel, kod kreskowy badania, miejsce wykonania badań).