
Telekonsultacje Lekarskie w ALAB Laboratoria.
Telekonsultacje lekarskie w ofercie ALAB to komfortowy sposób umożliwiający skonsultowanie z lekarzem wyników badań diagnostycznych oraz bieżących problemów zdrowotnych z miejsca w którym obecnie przebywasz.
Umawiając E- Konsultację możesz wybrać formę kontaktu z lekarzem spośród udostępnionych:
- rozmowa telefoniczna,
- czat on-line,
- czat z wideo on-line,
a także wybrać rodzaj specjalizacji lekarskiej. Dostępni specjaliści to : internista, pediatra, kardiolog, endokrynolog, dermatolog, wenerolog, onkolog, diabetolog, pulmonolog, ginekolog oraz ortopeda.
Konsultacje internistyczne i pediatryczne są realizowane w cenie 69zł, natomiast konsultacje specjalistyczne w cenie 89 zł.
Po każdej konsultacji w ciągu 24 h możesz lekarzowi zadać dodatkowe pytanie na czacie, w sytuacji gdy zapomniałeś o coś zapytać w trakcie konsultacji lub zalecenia pokonsultacyjne wymagają doprecyzowania.
Konsultacje odbywają się przez 7 dni w tygodniu w godzinach 8.00 – 22.00, porady internistyczne są także świadczone w języku angielskim.
System umówienia E-Konsultacji na portalu ALAB powoduje automatyczne:
- założenie Indywidulanego Konta Pacjenta
- przekazanie wyniku ostatniego badania laboratoryjnego ALAB do wglądu przez wybranego lekarza specjalistę.
Dostęp do Indywidualnego Konta Pacjenta jest nieograniczony, są na nim zarchiwizowane wszystkie zalecenia pokonsultacyjne , jak również wyniki badań udostępnionych przez ALAB i wgranych przez Pacjenta.
Jak umówić się na Telekonsultację?
- Korzystając z portalu ALAB Twoje wyniki wybierz kafelek „Telekonsultacja lekarska”
- Zaakceptuj udostępnienie Twoich danych z wynikiem badań dla lekarza
- Uzupełnij formularz rejestracji o brakujące dane
- Wybierz specjalizację lekarza, termin oraz sposób kontaktu: czat tekstowy, romozwa telefoniczna, wideokonferencja
- Dokonaj przelewu on-line w systemie PayU
- Twoja Telekonsultacja została umówiona otrzymasz potwierdzenie SMS
Jak rozpocząć Telekonsultację?
Jeśli wybrałeś kanał czat bądź wideo zaloguj się na swoje konto na portalu alab.telemedi.co, i poczekaj na kontakt ze strony lekarza.
Jeśli wybrałeś kanał telefon – nie musisz logować się na konto. Wystarczy, że odbierzesz telefon i jeśli tego nie zrobiłeś wcześniej - zaakceptujesz Regulamin.
Jak pobrać zalecenia/skierowania?
Lekarz po zakończonej wizycie wystawia dokumentację medyczną. Aby ją pobrać zaloguj się na swój profil na portalu alab.telemedi.co w zakładce „Dokumenty” – zalecenia w zakładce „Otrzymane zalecenia”, a skierowania w zakładce „Otrzymane skierowania”.
Jak mogę załączyć plik z dokumentacją do e-konsultacji?
Po zalogowaniu na portal alab.telemedi.co, możesz załączyć dodatkowe plik do e- konsultacji na którą oczekujesz i które planujesz omówić z lekarzem. W zakładce „Zaplanowane” wejdź w e-konsultacje, do której chcesz dodać plik, kliknij ikonkę i wybierz plik z komputera. Dokumentację możesz także załączyć w trakcie chatu bądź wideoczatu z lekarzem.