- zmień lokalizację -


Dział obsługi klienta

Ogólnopolski Dział Obsługi Klienta w Warszawie:
Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 16:00
Tel.: (0 22) 349 60 12 LINIA 2 (Obsługa laboratoriów pozawarszawskich)

e-mail: cs@alab.com.pl
Lokalny Dział Obsługi Klienta w Warszawie:
Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 20:00, w soboty od 8:00 - 15.30
Tel.: (0 22) 349 60 12 LINIA 1 (Obsługa laboratoriów warszawskich)

e-mail: cs.warszawa@alab.com.pl
Lokalny Dział Obsługi Klienta w Lublinie:
Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 – 16.00
Tel.: (0 81) 718 52 06, 665 787 340

e-mail: cs.lublin@alab.com.pl
Lokalny Dział Obsługi Klienta w Poznaniu:
Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 16.00
Tel.: 665 787 016

e-mail: cs.poznan@alab.com.pl
Lokalny Dział Obsługi Klienta w Bydgoszczy:
Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 15.00
Tel.: (52) 584-79-74, 782-993-264

e-mail: cs.bydgoszcz@alab.com.pl
Lokalny Dział Obsługi Klienta w Łodzi:
Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 15.30
Tel.: 42 235 47 98, 665 787 341, 506 040 843

e-mail: cs.lodz@alab.com.pl
W przypadku braku działu obsługi klienta w pozostałych miastach prosimy o kontakt z Ogólnopolskim Działem Obsługi Klienta w Warszawie:
Tel.: (0 22) 349 60 12 LINIA 2 (Obsługa laboratoriów pozawarszawskich)

| lub przejdź do wyszukiwarki badań

Oferta badań